FM Group logo

Strona niezależnego Partnera Biznesowego, nie będąca oficjalną stroną internetową FM WORLD POLSKA. FM WORLD POLSKA nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na tej stronie internetowej.

Aktualności






W przypadku jakichkolwiek pytań możesz liczyć na pomoc. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swój biznes z profesjonalistami.

Pomoc w logowaniu i rejestracji do FM
7 dni w tygodniu od godz. 8.00 do 21.00
Tel. 727 907 907
 

Trendy makijażowe

Claudia  PROMOCJASzanowni Państwo,

z przyjemnością informuję, że już jutro rozpoczynamy akcję promowania trendów makijażowych! Chcemy inspirować do używania kosmetyków w najmodniejszych kolorach roku, wybranych przez prestiżowy Instytut PANTONE. Słynna firma, która stworzyła system identyfikacji wizualnej barw, ogłosiła jako kolory roku 2016 subtelny róż (Rose Quartz) oraz delikatny błękit (Serenity).

Polecam wykorzystanie naszej akcji do poszerzenia grupy klientów oraz zwiększenia sponsorowania! W jaki sposób? Poprzez:

  • Polecanie klientom pięknych makijaży dziennych i wieczorowych, które znajdą Państwo na naszej stronie internetowej, blogu mamczasdlasiebie.pl oraz na Facebooku;
  • Wskazanie, że współpracujemy z „Claudią” – najchętniej czytanym w Polsce miesięcznikiem poradnikowym, który dociera aż do 1 835 000 osób. Do wydania marcowego miesięcznika dołączona została nasza kredka do oczu, a w środku znalazł się krótki materiał zachęcający do dołączenia do Klubu FM GROUP. To więc okazja dla wszystkich potencjalnych klientów do zapoznania się z wysoką jakością produktów FM GROUP, a także skuteczna promocja marki, a dla Państwa – ogromna szansa na zwiększenie rekrutacji;
  • Promowanie w grupach i wśród klientów kosmetyków polecanych do stworzenia makijażu w najmodniejszych barwach 2016 roku. Są to między innymi: automatyczna kredka do oczu Dark Blue, diamentowe kredki Astral Blue i Lucid Pink oraz cienie: mineralne Heather Intense, podwójne Blur Burgundy i Inky Night, mineralne sypkie Magic Rose, a także kaszmirowe Butterfly Blue i Salmon Pink.

Warto wykorzystać kampanię wizerunkową do zwiększenia obrotów w Państwa strukturach! Jesteśmy pewni, że promocja naszej marki przyczyni się do wzrostu zaufania do naszych znakomitych produktów, a także zachęci nowe osoby, by przystąpiły do Klubu FM GROUP.

„Claudia” z kredką FM GROUP MAKE UP będzie dostępna w kioskach i salonach prasowych od 18.02.2016 r. – magazyn będzie dostępny w dwóch wersjach: z kosmetykiem i bez.